پارتیشن بندی های گیاهی
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
پارتیشن بندی های گیاهی
سه شنبه 14 دی 1400 ساعت 12:50 | بازدید : 61 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

به جدا کردن قسمت های مختلف خانه بدون استفاده از دیوار های آجری، بتنی و سیمانی، پارتیشن بندی می گویند. مواد و وسایل زیادی برای پارتیشن بندی و جداسازی بخش های مختلف خانه وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای زیباتر شدن خانه خود استفاده کنید. معمول ترین نوع پارتیشن ها پارتیشن های چوبی هستند که در خانه و محل کار اغلب افراد مور استفاده قرار می گیرند. وجود کمی خلاقیت برای طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه می تواند به زیبا سازی خانه شما کمک بیشتری بکند. پارتیشن ها علاوه بر تفاوت  در جنس در طرح و سبک پیاده سازی نیز متفاوت هستند.

یکی از روش های جالب و نوین در پارتیشن بندی خانه ها استفاده از دیوار گیاهی است. شما می توانید با قرار دادن گلدان هایی با گل های بزرگ دو قسمت خانه را از یکدیگر جدا کنید. گل ها به سرعت رشد می کنند و بزرگ می شوند و همین موضوع باعث می شود به عنوان یک گزینه خوب برای جداسازی به آن توجه شود. وجود یک دیوار گیاهی می تواند نمادی از طبعیت باشد و حس تازگی و سر زندگی را برای شما به همراه بیاورد و احساس آرامش و لذت وقت گذرانی در محیط سر سبز و زیبا را به شما بدهد. علاوه بر قرار دادن گلدان ترکیب دیوار چوبی با گل و گیاه نیز می تواند بسیار زیبا و کاربردی باشد. در این روش به خاطر وجود دیوار چوبی نیاز به گل های بزرگ با گلدان نیست بلکه گیاهانی که بتوانند بر روی پوشش چوبی نصب شوند و حس طراوت را برای استفاده کننده از آن ها به همراه بیاورند، بسیار مورد توجه است. قرار دادن دیوار چوبی، فلزی، گیاهی، کتابخانه و هر وسیله دیگری که بتواند یک فضای جدید و زیبا اجرا کند برای پارتیشن بندی گزینه مناسبی است.

مجموعه کارویس با سال ها تجربه در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون به شما کمک می کند که خانه خود را به بهترین شکل و با مناسب ترین سبک طراحی کنید و از داشتن یک خانه زیبا لذت ببرید. اگر تصمیم به بازسازی خانه یا ایجاد تغییراتی در طراحی دکوراسیون داخلی خود دارید از کارشناسان کارویس کمک بخواهید.




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 13
:: بازدید سال : 24
:: بازدید کلی : 1941